onsdag 18 januari 2012

Juicevardagen

Försöker få till en juice på morgonen och en på kvällen men jag har problem med att det inte mättar mer än en timme, det räcker inte för mig, testade ikväll att blanda juicen men filmjölk så det blev lite matigare. Ja och då sitter jag här två timmar senare och är hungrig igen, nej jag tror nog inte på denna juicedieten....

Har ju då fått en liten setback med knäet, allting gick jättebra tills Malena trodde att hon klarade allt så under två timmars tid spatsera jag runt på Ideon, upp och ner i trappor och fram och tillbaka i lokalerna och tre timmar senare var mitt knä dubbel storlek. Fy fy Malena, du måste ta det lugnt sa alla......och vad jag bara hatar när folk säger det!!! Jag vill att allt ska vara bra nu, orkar inte vänta, hatar att vänta..

Jag tror nog det är den värsta känslan jag vet att "vänta", hela mitt liv består av väntan..Tänk så mycket jag hade hunnit göra på all den tid jag bara har väntat...stora tankar..

Första ölen innan flygresan till New York

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar